شما اینجا هستید   |

    آخرین اخبار : استاندار قم از اعضاي سومين دوره شوراي اسلامي شهر قم تقدير كرد

اختتاميه سومين دوره شوراي اسلامي با حضور پيريايي استاندار قم، برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي استانداري قم، كرم رضا پيريايي در اين مراسم ضمن تقدير از سال ها زحمات و تلاش هاي ارزنده اعضاي سومين دوره شوراي اسلامي شهر مقدس قم، اظهار كرد: شوراي سوم شهر قم يكي از شوراهاي موفق با كارنامه درخشان كاري است كه آثار كار و تلاش جدي توام با تفاهم و پشتكار در آن به وضوح ديده مي شود.
استاندار قم با اشاره به ويژگي هاي شوراي شهر دوره سوم قم، سلامت كاري، پويايي، دقيق و صاحب نظر بودن را از جمله شاخصه هاي مهم اين دوره برشمرد و گفت: بررسي سوابق و عملكرد اعضاي شوراي سوم، بيانگر اين ويژگي هاي بارز است.
وي عرصه شوراهاي اسلامي شهر و روستا را شايسته ترين منصب خدمتگزاري بي منت و صادقانه به مردم دانست و با اشاره به خدمات ارزنده شوراي شهر قم در دوره سپري شده، تصريح كرد: تعامل مناسب و سعي و تلاش وافر براي انجام وظايف قانوني، از ويژگي هاي برجسته شوراي شهر قم در دوره سوم بود كه جاي تقدير دارد.
پيريايي با اشاره به اين كه در مدت حضور خود در قم، بالاترين ميزان تعامل و همراهي در بين سطوح مختلف مديريت شهري و اعضای شورای اسلامی شهر را شاهد بوديم افزود: جهش توسعه و عمران شهري، توفيق بزرگي بود كه زمينه و بستر آن در شوراي سوم فراهم گرديد.
استاندار قم اخلاص و مردمي بودن را رمز موفقيت و جاودانگي خدمتگزاران برشمرد و گفت: توجه به اين مهم باعث مي شود تا نام نيك و جاوداني از مسوليت افراد در اذهان مردم باقي بماند.
حجت الاسلام آتش زر رئيس شوراي اسلامي شهر و جمعي از اعضاي دوره سوم نيز در اين مراسم، ضمن ارائه گزارشي از عملكرد اين شورا،دوره آقاي پيريايي استاندار قم را دوران طلايي تعامل مديريت عالي استان با مجموعه شوراي شهر و شهرداري عنوان و از حمايت ها و نگاه ويژه وي در كمك به پيشرفت وعمران شهري قدرداني كردند.
در پايان اين مراسم، استاندار قم با اهداي لوح تقديري، از زحمات شوراي سوم تجليل بعمل آورد.

دسته بندی : آخرین اخبار
به اشتراک بگذارید : | | |