شما اینجا هستید   |

    آخرین اخبار : ظرفیت‌های استان قم به سرمایه گذاران شناسانده شود

پيريايي استاندار قم بر احصاء دقیق و شناساندن ظرفیت‌ها و مزیت‌های استان برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی تاکید کرد.

 به گزارش روابط عمومي استانداري قم، کرم رضا پیریایی در جلسه ستاد برگزاری همایش معرفی فرصت‌های سرمایه سرمایه گذاری با تاکید بر تدوین منشور حمایت از سرمایه گذاران در استان قم، اظهار داشت: این منشور به منزله اعلام آمادگی مجموعه استان برای فراهم آوردن شرایط و بستر مناسب سرمایه گذاری در استان است.

وی تصريح كرد: منشور حمایت از سرمایه گذاران در استان قم یک منشور عملی و نشاندهنده هم افزایی و هماهنگی مسئولان ارشد استان خواهد بود که در آن راهبرد‌ها، مزیت‌ها و مشوق‌های سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران گنجانده می‌شود.

استاندار قم با بیان اینکه همایش معرفی فرصت‌های سرمایه سرمایه گذاری در استان قم در دهه اول بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد افزود: در این همایش ظرفیت‌ها و مزیت‌های استان احصاء و در اختیار سرمایه گزاران قرار خواهد گرفت و در این راستا توافق نامه‌هایی نیز به امضاء خواهد رسید.

پیریایی ابراز داشت: در حاشیه برگزاری این همایش نمایشگاهی از امکانات و ظرفیت‌های سرمایه گذاری در استان قم برپا خواهد شد و اطلاعات پروژه‌های عمرانی در بخش‌های مختلف نیز در اختیار سرمایه گذاران داخلی و خارجی قرار می‌گیرد.

وی همچنین عنوان کرد: در این همایش تعدادی از مقالات ارسالی برگزیده نیز از سوی صاحبنظران و کار‌شناسان ارائه خواهد شد و مابقی مقالات نیز تحت عنوان کتابی منتشر و در اختیار شرکت کنندگان این همایش قرار خواهد گرفت.

استاندار قم خواستار استفاده از تجربیات سایر استان‌ها در برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه گذاری در استان شد و اظهار داشت: طرح‌ها ارائه شده از سوی سرمایه گذاران در این همایش با اولویت‌های مشخص مورد بررسی قرار خواهد گرفت و بعد از تایید نهایی تسهیلاتی برای اجرای این طرح‌ها توسط سرمایه گذاران ارائه خواهد شد.

به اشتراک بگذارید : | | |