شما اینجا هستید   |

    آخرین اخبار : منشور حمایت از سرمایه گذاران در استان قم تدوین مي شود

پيريايي استاندار قم از تدوین منشور حمایت از سرمایه گذاران در استان قم خبر داد.

 به گزارش روابط عمومي استانداري قم، کرم رضا پیریایی با اشاره به برگزاری همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در استان قم اظهار داشت:این همایش برخلاف سایر همایش ها، به دنبال عملیاتی کردن موارد سرمایه گذاری در استان است و به عبارتی این همایش باید فرصتی برای مبادله موافقت نامه ها باشد.

وی اظهار داشت:در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری مصوب شد ، همه دستگاه هایی که در بخش های مختلف سرمایه گذاری دخیل هستند می توانند طرح ها و ایده های خود را ارائه کنند تا در اختیار سرمایه گذاران قرار گیرد.

استاندار قم عنوان کرد:منشور حمایت از سرمایه گذاران در استان قم تدوین خواهد شد که این منشور به امضاء نماینده ولی فقیه و امام جمعه قم در استان ، نمایندگان قم درمجلس شورای اسلامی ، شورای اسلامی شهر و استاندار خواهد رسید تا سرمایه گزاران از وجود وفاق و همدلی مسئولان استان در راستای سرمایه گذاری در قم اطمینان خاطر داشته باشند.

مديركل امور اقتصادي استانداري قم نیز با اشاره به برنامه ريزي هاي صورت گرفته براي برگزاري همايش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در استان قم عنوان داشت: ستاد برگزاری همایش در قالب کمیته های مالی و پشتیبانی ، کمیته معرفی فرصت ها وتدوین تفاهم نامه، کمیته اجرایی همایش و کمیته اطلاع رسانی فعالیت های خود را دنبال خواهد کرد.

حقيقي مقدم افزود: تا زمان برگزاری همایش ۸ هفته فرصت وجود دارد که در این خصوص سنگین ترین وظیفه بر عهده کمیته معرفی فرصت ها وتدوین تفاهم نامه است که آماده سازی اطلاعات از پروژه های نیمه تمام عمرانی و اقتصادی و تدوین تفاهم نامه های همکاری از مهمترین وظایف این کمیته است.

به اشتراک بگذارید : | | |